Дипломатически представителства

Австралия и Океания

Азия

Африка

Европа

Северна Америка

Южна Америка

Франция, Париж, Посолство на Република България

Консулската служба при Посолството на Република България в Париж възстанови редовния прием на български граждани с адресна регистрация във Франция и в Княжество Монако

15 Май 2020 Новини

От 11.05.2020 г. консулската служба при Посолството на Република България в Париж възстанови редовния прием на български граждани с адресна регистрация във Франция и в Княжество Монако, за извършване на всички консулски услуги – издаване на лична карта, паспорт, временен паспорт, извършване на нотариални удостоверявания /заверка на пълномощни и декларации/, издаване на документи по гражданско състояние, издаване на свидетелство за съдимост, подаване на документи за придобиване, възстановяване или освобождаване от българско гражданство, получаване на готови документи за самоличност и други административни услуги. Временно е преустановено сключването на граждански брак между български граждани в посолството.

Правила за прием в консулската служба:

Приемът в консулската служба се извършва само след предварително записване на дата на телефон: 0033 (0) 6 14 87 26 43. В консулската служба няма да бъдат допускани лица без предварително записан час, с изключение на спешни случаи, при които преценка се прави от завеждащ консулската служба.

Не се изисква предварително записване за получаване на готовите лични документи. Получаването се извършва в рамките на приемното време на консулската служба – от понеделник до петък, от 10,00 ч. до 13,00 ч., с изключение на почивните и празнични дни.

Пропускателният режим в консулската служба се осъществява от служител - физическа охрана на Посолството. Неговите указания са задължителни за изпълнение от всички лица, намиращи се пред или в приемните помещения на консулската служба.

Пред и в приемните помещения се определя задължителна минимална дистанция от най-малко 1 метър между отделните лица.

Молим при посещение в консулската служба да бъдете снабдени с индивидуални защитни маски или шал, латексови ръкавици и химикали /син цвят/. В консулската служба не се допускат лица, които имат хрема, настинка и симптоми на вирусна инфекция.

В приемните помещения не се допускат придружаващи лица, освен при доказана крайна необходимост и само след изрично разрешение.

Заплащането на дължимите такси и глоби се извършва, без изключение, само безкасово, чрез POS-терминално устройство. Не се приема заплащане в брой.

 

Адрес на консулската служба:

Paris 75007

1, Avenue Rapp

Приемно време на консулската служба:

От понеделник до петък, от 10,00 ч. до 13,00 ч., с изключение на официалните празници.

Информация по телефон по консулски въпроси:

От понеделник до четвъртък, от 14,30 ч. до 16,00 ч., на телефони:

0033 (0) 6 21 60 89 01

0033 (0) 6 23 18 09 93

Адрес на електронната поща на консулската служба:

[email protected]

Телефон за връзка с посолството в извънработно време, както и в почивните и празнични дни - 0033 (0) 6 23 18 09 93 - само при спешни случаи /когато има заплаха за живота и здравето на български граждани следствие на природни катастрофи, промишлени аварии, пътно-транспортни произшествия, криминални престъпления и др./, без предоставяне на информация по консулски въпроси и  записване на дата и час за прием в консулската служба.

Посолството напомня на българските граждани, които живеят на разстояние повече от 100 км. от адреса на посолството /дистанция, изчислена въз основа на „полет на птица“/, че съгласно Националния план за вдигане на карантината във Франция от 11 май 2020 г., за придвижване на разстояние над 100 км. от дома и извън департамента по местоживеене, е необходимо лицата да разполагат с Декларация за пътуване по образец, която е поместена на страницата на Министерството на вътрешните работи – file:///C:/Users/workstation_2/Downloads/11-05-2020-De%CC%81claration-de%CC%81placement-FR-pdf%20(2).pdf 

Декларацията се изисква когато пътуването отговаря едновременно на посочените две условия: да бъде над 100 км. от дома и да излиза извън границите на департамента по местоживеене. Едновременно с декларацията лицата следва да разполагат и с документ за адресна регистрация, издаден преди не повече от една година, съдържащ име и фамилия на лицето и данни за адресната му регистрация.“

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация