Дипломатически представителства

Австралия и Океания

Азия

Африка

Европа

Северна Америка

Южна Америка

Швеция, Стокхолм, Посолство на Република България

Представяне на България като туристическа дестинация на шведския пазар

29 Май 2014 Новини

Презентация на България, представяща туристическите предимства на страната с фокус върху предстоящия летен сезон, се проведе на 22 май в хотел „Бернс” в центъра на Стокхолм. Основен акцент в презентацията бяха възможностите за разнообразяване на традиционната лятна почивка с културно-опознавателни турове, разходки сред природата, голф и активности на открито, релаксиращи СПА процедури. На срещата присъстваха представители както на шведските медии, така и на туристическия бранш, а атрактивните туристически възможности на страната бяха представени от Светлан Стоев, посланик на България в Швеция, Хелена Пилсас Алин, посланик на Швеция в България и Анелия Генова, директор на Дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“ към Министерството на икономиката и енергетиката.

„България е традиционно популярна дестинация за плажен и летен туризъм в Швеция, но с тази кампания ние целим да представим многообразието от атракции и възможности, които предлагаме – богата култура, вкусна храна, висококачествено вино, красивата природа и най-вече гостоприемството, с което се посрещаме гостите си“, подчерта в своето обръщение към присъстващите Анелия Генова.

С цел предоставяне на актуална информация относно развитието на туристическата индустрия, презентации изнесоха и представители на туристическия бранш. Йанис Романс от Балтийските авиолинии запозна присъстващите на публиката за предстоящите редовни полети от скандинавските страни до българското Черноморие през летния сезон, които Балтийските авиолинии стартира от тази година, а представител на Ving/Thomas Cookпредстави с презентация и 3Dмакет на луксозния хотелски комплекс, който предстои да отвори врати близо до Балчик през май 2015 г., реализиран с шведска инвестиция и насочен ексклузивно към скандинавските пазари. Всичко това, в комбинация с разнообразното туристическо предлагане на страната, създава предпоставки за повишаване на броя на туристите от Швеция, която е една от 10-те генериращи пазара за България по отношение на туризма.

Съвместната среща между представители на институции, медии и туристическия бранш, бе организирана като част от активностите от интегрираната комуникационна кампания на България в Швеция. Кампанията обхваща редица дейности, сред които реклама в печатни, електронни и онлайн медии, организиране на съвместни срещи, посещение на шведски журналисти в страната и допълнителни PRактивности, с цел да се комуникира разнообразното туристическо предлагане на страната.

Допълнителни снимки

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация