Дипломатически представителства

Австралия и Океания

Азия

Африка

Европа

Северна Америка

Южна Америка

Япония, Токио, Посолство на Република България

40 години на марката кисело мляко „Мейджи България“ на японския пазар

19 Декември 2013 Новини

Церемония за отбелязване на 40-годишнината от стартирането на продажбите в Япония на марката кисело мляко „Мейджи България” се проведе на 11 декември 2013 г. в Токио. Специални гости на събитието бяха заместник-министърът на икономиката и енергетиката Анна Янева, посланик Георги Василев, ръководството на компания „ЕлБи Булгарикум”, вицепрезидентът на институт „Пастьор” Жан Деренокур, представители на японското министерство на земеделието, горите и риболова, българският състезател по сумо Калоян Махлянов – Котоошу и шампионката по борба от последните три олимпийски игри – Саори Йошида (рекламни лица на „Мейджи”).

В приветствието си към присъстващите при откриването на церемонията президентът на компания „Мейджи” Кадзуо Кавамура проследи накратко историята на производството и продажбите в Япония на неподсладено кисело мляко, използващо бактерия Lactobacillus bulgaricum. Той отбеляза задоволството си, че след 40 години постоянство и усилия на компанията да предлага на потребителите истинско кисело мляко, днес японци от всяка възраст консумират марката „Мейджи България”.

В своята реч посланик Василев подчерта успешното дългогодишно партньорство на японската страна с българската компания „ЕлБи Булгарикум” и пожела по-нататъшни успехи на японската компания и на нейния продукт „Мейджи България”. Българският посланик изрази задоволство, че благодарение на здравословния продукт името на страната ни се споменава толкова често в Япония и дава повод за привличане на интереса към българската култура, история, традиции и за повишаване на броя на туристите, желаещи да посетят България.

Във втората част на проявата представителите на института „Пастьор” изнесоха презентация относно съвместни изследвания с компания „Мейджи”, доказващи превантивния и балансиращ ефект на Lactobacillus bulgaricum върху чревната флора. В края на церемонията гостите имаха възможност да се запознаят с дългосрочната и краткосрочната маркетингова стратегия на компанията и с нейните препоръки за продуктово позициониране и да дегустират новите млечни продукти на „Мейджи”, също както и ястия от българската и международната кухня, за чието приготвяне се използва кисело мляко. 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация