Дипломатически представителства

Австралия и Океания

Азия

Африка

Европа

Северна Америка

Южна Америка

Германия, Франкфурт на Майн, Консулство на Република България

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ

10 Април 2019 Новини

На основание разпоредбите на чл. 4а от Закона за ограничаване на плащания в брой и на чл. 13 от Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор,

считано от 2 януари 2019 г.

заплащането на консулските услуги се извършва само чрез POS терминалните устройства на гишетата в консулската служба или с банков превод.

Преди извършването на банков превод, моля поискайте информация относно изискванията по електронната поща на адреса на Генералното консулство - [email protected].

Плащането в брой се допуска само по изключение, с разрешението на Ръководителя на Генералното консулство или на завеждащия консулската служба в негово отсъствие.

Във връзка с практическото изпълнение на приоритетите на ГК за качествено консулско обслужване на българските и чужди граждани, в контекста на очакваната натовареност на консулската служба през летния период при продължаващата тенденция на нарастване числеността на българските граждани, пребиваващи в консулския окръг, информираме за следното:

  1. Дата и час за подаване на заявление за лична карта и/или задграничен (червен) паспорт, можете да запазите само по електронен път чрез http://consulatebg.eu
  2. За подаване на документи за издаване на временен паспорт и удостоверявания (заверка) на документи не е необходимо предварително записване на час.

Когато в приемното време има много заявители на тези услуги, те получават пореден номер.

  1. За да се избегне излишно чакане, се приемат и обработват само точно, вярно и изцяло попълнени заявления, комплектувани с необходимите документи и копия от тях.
  2. При подаване на заявление за издаване на временен паспорт на дете до 12-годишна възраст се предоставя биометрична снимка на хартиен или електронен носител (USB) във формат ".jpeg".
  3. Приемното време на Генералното консулство във Франкфурт на Майн е от 09:00 до 12:00 ч. на всеки работен ден. Ще бъдат обслужени всички граждани, намиращи се в приемните помещения към 12:00 часа.
  4. Телефонни консултации се получават в понеделник и четвъртък от 14:00 до 16:00.
  5. На въпроси, изпратени по електронната поща, се отговаря в рамките на 48 часа. При необходимост и наличие на телефонен номер, служителите на консулската служба осъществяват обратна връзка с гражданите при първа възможност.

 

 

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация