Електронно записване на час за подмяна на документи за самоличност
13 Декември 2016 НовиниЕлектронно попълване на заявления за български документи за самоличност, запазване на дата и час и проверка за получените документи
Във връзка с въвеждането на система за електронно попълване на заявления за български документи за самоличност в Kонсулството на Република България във Франкфурт на Майн, уведомяваме българските граждани с регистрация във федералните провинции Северен Рейн-Вестфалия, Хесен, Райнланд-Пфалц и Заарланд, за следното:
1. От 12 декември 2016 г. чрез http://consulatebg.eu/или http://econsulate.eu/се създава възможност:
- заявленията за издаване на лична карта и задграничен (червен) паспорт да се попълват в електронен вид, като се генерира QRкод, улесняващ въвеждането на данните и съкращаващ времето за обслужване на гражданите на гише;
- да се запазят дата и час за подаване на заявлението и съпътстващите го документи и предоставянето на биометрични идентификатори;
- да се извърши проверка, дали личната карта и паспорт могат да бъдат получени.
2. В периода 12.12.2016 - 1.04.2017 г. запазването на дата и час може да се извърши и чрез досегашната онлайн система за регистрация http://bgkonsulat.apponito.com
3.От 1 април 2017 г., подаването на заявления и запазването на дата и час за извършване на желаната услуга по отношение на БДС, ще се извършва само по електронен път чрез: http://consulatebg.eu/или http://econsulate.eu/