Gerb

МВнР въвежда открита телефонна линия за съдействие на изпаднали в беда български граждани при кризи в чужбина
30.08.2013
Print
Email

Открита телефонна линия за съдействие на български граждани, изпаднали в тежка ситуация в чужбина при кризи и бедствия въвежда МВнР от 1 септември 2013 г.

Сигнали и молби за съдействие при бедствени ситуации на български граждани ще се приемат денонощно на телефонните линии на Ситуационния център:

+359 2 948 24 04;
+359 2 971 38 56;

- на електронната поща  на Ситуационния център - [email protected] и на интернет-страницата на МВнР и дипломатическите представителства на Р България.

С въвеждането на 24 часовата открита телефонна линия за съдействие на бедстващи граждани в Ситуационния център на МВнР се цели непрекъснатост на процеса на оказване съдействие, бързина, ефективност  и спешно реагиране при възникване на мащабни кризи с български граждани  в чужбина. МВнР напомня, че телефонните линии и електронната поща на Ситуационния център са обявени и на интернет-страницата на МВнР.

Резултати от извършен подбор на кандидати, извън състава на дипломатическата служба, за назначаване на длъжността ...
СПИСЪК на допуснати до писмен изпит кандидати, извън състава на дипломатическата служба, за длъжността „преводач” ...

                     

 Държавна агенция за българите в чужбина