Gerb

МВнР въвежда открита телефонна линия за съдействие на изпаднали в беда български граждани при кризи в чужбина
30.08.2013
Print
Email

Открита телефонна линия за съдействие на български граждани, изпаднали в тежка ситуация в чужбина при кризи и бедствия въвежда МВнР от 1 септември 2013 г.

Сигнали и молби за съдействие при бедствени ситуации на български граждани ще се приемат денонощно на телефонните линии на Ситуационния център:

+359 2 948 24 04;
+359 2 971 38 56

- на електронната поща  на Ситуационния център - [email protected] и на интернет-страницата на МВнР и дипломатическите представителства на Р България.

С въвеждането на 24 часовата открита телефонна линия за съдействие на бедстващи граждани в Ситуационния център на МВнР се цели непрекъснатост на процеса на оказване съдействие, бързина, ефективност  и спешно реагиране при възникване на мащабни кризи с български граждани  в чужбина. МВнР напомня, че телефонните линии и електронната поща на Ситуационния център са обявени и на интернет-страницата на МВнР.

Обявление за провеждане на конкурс в МВнР за длъжността началник на отдел „Управление на кризи” в дирекция ...
Резултати от извършен подбор на кандидати, извън състава на дипломатическата служба, за назначаване на длъжността ...

                     

 Държавна агенция за българите в чужбина